hemma

Hemma i sthlm nu, saknar redan falkenberg haha.
Martina har ju gjort 3 gästinlägg, tack strumpis!! Var ju som sagt på gekås idag, hitta mycket nice och hjälpte även världens sötaste kille som tappat bort sin mami och va jätteledsen, naaw! :)

Har inte fotat nånting typ, bara massa egobilder på pappas mobil som inte är värda att visas ;) Men har iallafall varit jättemysigt där, har lärt mig spela poker och så har vi kört lite andra grejer och jag hängde med ipaden för de mesta :) Och som martina skrev så firade jag min söta kusin igår. Men nu är det dags för en skön dusch, fixa naglar osv, och sen se film. Myysigt!! Lägger in någon bild senare, puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0